Kurumsal Bakım Anlaşması
Hizmetler > Bakım & Onarım > Kurumsal Bakım Anlaşması

Kurumsal Bakım Anlaşması

 Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir ?

Bilgi Teknolojilerinde firmaların tercih ettiği dış kaynak (outsource )  kullanımında taraflar arası imzalanan sözleşmeye Kurumsal Bakım Anlaşması denir .  IT birimi olmayan yada asıl iş kolu teknoloji olmayan firmalar bu tür hizmetleri almak için idealdir .

 Kurumsal Bakım Anlaşması Ne tür Hizmetleri Kapsar ?

Kapsam olarak bakım anlaşmaları    Sunucu ( Server) , Yazıcı ( Printer ) gibi  altyapı ve donanımları kapsadığı gibi Yazılımlar  veya spesifik çözümleri de kapsayabilir .

  • Danışmanlık ve Projelendirme
  • Bilgisayar ve client cihazların peryodik bakımı
  • Antivirüs güncelleme ve virüs taraması
  • Belirlenecek peryoda göre yedekleme hizmeti
  • Sunucu Kurulum ve yönetimi
  • İş İstasyonları kurulum ve yönetimi
  • Ağ Altyapısı kurulum yönetimi
  • Active Directory yapılandırması ve yönetimi
  • Microsoft Azure , Microsoft 365 , Google Cloud sistemleri yönetimi
  • Micsoroft ve Linux Client teknik destek ve yönetimi
  • Ticari Otomasyon Entegrasyonu , ve desteği *
  • Güvenlik testleri ve Sızma ( Penetrasyon ) testleri *

Bakım anlaşması kapsamında sorun öncelikle  telefon desteği ile çözüme kavuşturulmas amaçlanır , sorun giderilmez yada  teknisyen takdiri ile bağlantı kurulması gerekirse  uzak destek ile giderilme aşamasına geçilir  yine giderilmez yada fiziki yerinde müdahale gerekiyorsa son aşama olarak yerinde destek ile çözüm sağlanır . Bakım anlaşmalı müşteriler   taleb sırasında önceliklidir .

 

 Kurumsal Bakım Anlaşması Avantajları Nedir ?

Bilgi Teknolojileri Alanında uzmanlaşmış bir firma size daha faydalı tasarımlar  yaparak hizmet sunabilir . Teknolojik gelişmeleri yakından takip etmenize gerek kalmaz IT departman maliyetleriniz düşer ve iş süreçleriniz paralel olarak hızlanır .

Ayrıca ister tek merkez ister şubeli bir yapınız olsun   size uygun projelendirme yapılarak bilişim altyapınızın optimum seviyede verimli çalışmasını hedefleyerek size katma değer katarız .

 

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır ?

  • Talebiniz doğrultusunda Süreç Teknik ekibimizin ön ziyaretiyle başlar .
  • İşiniz ve mevcut yapınız ile ilgili sizden bilgi alınarak proje ve tekliflendirme yapılır .
  • Üzerinde mutabık kalındığı takdirde belirtilmedikçe en az 1 yıl süreyle geçerli olacak şekilde sözleşme imzalanır .
  • Size sunulan projeye göre kurulumlar ve/veya bakımlar yapılmaya başlanarak güncel envanter çıkartılır . Bu esnada yapıya eklenmesi gereken donanım/yazılım gibi ürünler ve sistemden çıkartılması gereken bozuk/eskimiş tamiri onarımı mümkün olmayan ürünler tespit edilerek çıkartılır .
  • Güncel envanter doğrultusunda gerekirse proje revize edilerek optimum haline getirilir
  • Hizmet süreci böylece başlamış olur .

Network (Ağ) Bakım Anlaşması Nedir ?

Bakım anlaşması kapsamı sadece Network ( Ağ ) ile kısıtlanarak yapılan bakım anlaşma modelidir .  Özellikle satın alınan ağ ve ağ güvenlik ürünleriyle birlikte önerilen bir hizmettir .  

Kapsamı ;

  • Danışmanlık ve Projelendirme .
  • Modem kurulum ve yönetimi.
  • Router kurulum ve yönetimi .
  • Güvenlik Duvarı ( Firewall) Kurulum ve yönetimi .
  • Kablolama alt yapısı kurulum ve yönetimi.
  • Kablosuz İletişim ( Acces Point ) kurulum ve yönetimi .
  • VPN Kurulumu ve Yönetimi . ( Şubeler arası ve uzak ofis kullanıcıları iletişimi için ) .
  • 5651 Loglama ve Hotspot kurulum ve yönetimi .
  • Network cihazlarının bakımı ve yönetimi.

Teklif ve Danışmanlık



İletişim kurabilmemiz için e-posta adresinizi ve telefon numaranızı doğru yazınız.