AtikSE – SİSTEM ENTEGRATÖRÜ

Atiker Yazılım’ın yerli ve milli olarak tasarladığı  AtikSE- Sistem Entegratörü projemiz, işletmelerin ticari faaliyetlerinde gereksinim duyan tüm yazılımsal faaliyetlerini yönetmelerini ve takip etmenizi elde edecektir. AtikSE, birbirinden bağımsız çalışan disiplinleri tek bir noktada işleyerek, kontrolünü elde eden merkezi yönetim çözümüdür.  Klasik ERP anlayışının üstünde, işletme süreçlerindeki dijital veri akışını yöneten bir üst yapıdır.  İşletmelerin bütününde akan bütün verileri tamamen birbiriyle entegre halde kayıt ve kontrol altına alınmasını sağlayacaktır. Günümüz pazarlarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamaya yönelik çalışan şirketler için tasarlanmış kapsamlı bir çözüm olacaktır.

Neden AtikSE?

Günümüzde zorlaşan rekabet şartları, öngörülmeyen ekonomik sıkıntılar, değişken ham madde ve enerji tutarları benzer biçimde birçok güçlükle baş etmek zorunda kalan işletmeler, artık daha süratli olmaları bir zorunluluk haline gelmiştir.  Bunun için kaynakların iyi yönetilmesi, iş süreçlerini en iyi şekilde tasarlaması ve iş akışının test altında tutulması gerekmektedir. Teknolojinin ve yazılımın günümüzde olmazsa olmaz bir ihtiyaç haline gelmesiyle beraber işletmelerde verimliliği arttırmak amacıyla satış, maliyet ve nakit akışının test altında tutulması gereklidir.  AtikSE ; tüm iş akış ve süreç verilerini tek bir yapı altında toplayıp, farklı yazılımlardan ve sistemlerden doğmuş karmaşıklığı önleyerek işletmelerin daha kolay yönetimine imkan sağlamaktadır.

Stok Yönetimi

İşletmenizin ihtiyacı olan detayda ve özelliklerde stoklarınızı tanımlayarak stok yönetiminizi kolaylaştırmanızı sağlar.  İhtiyacınız olduğu anda stoklarınız ile ilgili tüm verilere rahatlıkla ulaşabilir stok durumlarınızı görüntüleyebilirsiniz.  Etkin bir envanter yönetimi ile hem üretim süreçlerinizde hemde sevkiyat süreçlerinizde aksamaları minimuma indirerek işletmenizi daha ileriye taşıyabilirsiniz.

Cari Yönetimi

Ticari hayatınızı sürdürürken işlem yapmış olduğunuz tüm paydaşlarınızın verileri ve muamele detaylarını tek bir çatı altıda toplamanızı sağlayan Cari Yönetimi borç ve alacaklarınızı test altında tutmanızı sağlar.  Cari bazında veya genel olarak desteklenmiş parametreler ile istediğiniz tüm bilgileri ve işlemleri takip edebilirsiniz.

Tedarik Yönetimi

Şüphesizki tedarik süreçlerinin yönetimi işletmeler için son aşama önemli bir hal almıştır.  Tedarik süreçlerinize ilişik tüm verilerinizi takip ederek ve bu süreçlere nazaran işlerinizi planlamanız sağlar.  Daha faal bir işletme yönetimini hedefleyerek tasarlanan Tedarik Yönetimi modülünde, talep-tekliften ürün kabulüne kadar bütün süreçlerinizi kontrol altında tutarak tedarik süreçlerinizi yönetebilirsiniz.

Satış Yönetimi

Memnun müşterilerinizi kaybetmemeniz ve portföyünüze yeni müşteriler ekleyebilmeniz için Satış süreçlerini oldukca iyi yönetmeniz gerekmektedir.  Satış Yönetimi uygulamaları birbiri ile entegre çalışan alt modülleri ile Tüm satış süreçlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar.  Bekleyen siparişlerinizi, sipariş ve sevkiyat durumlarınızı rahatça takip ederek gecikmeleri minimuma indirebilirsiniz.

Finans Yönetimi

Her geçen gün değişen piyasa şartları ve ekonomik dengelerden ötürü işletmenizin kaynaklarını en iyi şekilde kullanmanız gerekmektedir.  Tüm finansal süreçlerinizi faal bir halde yönetmenizi sağlayan Finans Yönetim modülleri ile finansal kaynaklarınızı en iyi halde planlayarak işletmenizi her zaman bir adım öteye taşıyabilirsiniz.

Genel Muhasebe

Etkin bir işletme yönetimi yaparken bununla beraber kanunsal yükümlülüklerinizi ve mevzuat gerekliliklerini de yerine getirmeniz gerekmektedir.  Mevzuat değişikliklerinin anlık olarak desteklendiği Genel Muhasebe uygulamaları işlemlerinizi kolaylaştırmanızı sağlar.  Online muhasebe yardımıyla bütün işlemlerinizin anlık olarka yevmiye kayıtlarını oluşturabilirsiniz.

Depo Yönetimi

İşletme yönetiminde iyi kurgulanması ve yönetilmesi gereken en önemli noktalardan biri de depodur.  Depo ve hücre tanımlamalarınızı yaparak, bütün operasyonlarınızı depo ve hücre bazında gerçekleştirmenizi elde eden depo yönetimi ile depolarınızı test altına alabilirsiniz.

Dış Ticaret Yönetimi

Hızlanan lojistik ve gelişen teknoloji araçları sayesinde dış tecim pazarı büyük önem kazanmıştır ve bir çok işletme daha karlı bir ticaret için dış ticarete yönelmiştir.  Dış tecim yönetimi ihracat süreçlerinizi ve sevkiyatlarını kontrol altında tutmanızı sağlar.  Gümrük işlemleriniz için gerekli olan dokümanlarınızı kolaylıkla hazırlayarak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Proje Yönetimi

Proje bazlı iş meydana getiren işletmelerde bütün süreçlerin proje bazında takip edilmesi ve yönetilmesini sağlar.  Tüm modüllerde yapacağınız kayıtlarınızı proje bazında girmenize olan sağlayan proje yönetimi ile anlık proje durumlarınızı görüntüleyebilir proje bazında planlama, maliyet ve kontrolleri gerçekleştirebilirsiniz.

Bütçe Yönetimi

İşletmelerin sadece bugünlerini planlayarak muamele yapmaları ehil olmamaktadır.  Bütçe Yönetimi gelir ve giderlerinizi evvelinde planlamanızı sağlar.  Bu planlar sayesinde gelecek dönemlerdeki finansal kaynaklarınızı rahatlıkla yönetebilirsiniz.